sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Gray's anatomy


Tässä oon minä ja tässä on minun koira Eino.

Eino saattaa vaikuttaa siltä, että sitä hävettäisi kulkea mun kanssa ja usein mustakin tuntuu siltä, koska yli vuoden harjoittelun jälkeen, se vieläkin vetää hihnassa kuin sanoakseen, ettei tiedä kuka tuo perässä huuteleva muodin irvikuva on.

Eteisessä on peili, joka on ikävästi paljastanut minulle mitä hirveimpiä asukokonaisuuksia, joita olen vetänyt ylleni koiranulkoilutuksen nimissä. Tämä blogi käsittelee niitä. Toivottavasti jossain vaiheessa saan kuvattua myös muidenkin koiranomistajien fäijöniä.

Pipo - En tiedä mistä. Pirteä neonvihreä rikkoo harmaata kokonaisuutta kivasti, vai mitä? Tekstissä lukee tic toc. Viriviri tööttöötille ei tainnut jäädä tilaa. 

Takki - Paikallisen baarin järjestämästä naistenvaatteiden kierrätystapahtumasta ilmaiseksi kaapattu muutamaa kokoa liian suuri, mutta ah niin ihana takki. Kalanruotohan on aina muotia.

Legginsit - Koska kuka oikeasti käyttää joustamatonta kangasta päällään? Nää taitaa olla H&M:n ainutlaatuiset. 

Kengät - Yllämainitun liikkeen kympin tossut, joita ei ois koskaan pitänyt edes valmistaa saatika ostaa. Ne on rikki, ne haisee ja ne on edelleen mun jalassa. Why? 



t. Annakoo ja Eino




2 kommenttia:

  1. Olisin toivonut blogin alkavan: Täs mä oon, tää on mun syntymäpuku. Todella toivon ettet siirrä tätä vaatteiden pukemista Einolle. Anna koiran olla karvoissaan. En tiedä miten siellä isossa kylässä mutta täällä maalla voi kuitenkin lähteä koiraa ulkoiluttaan Hansun tai Pirren vaatteissa eikä kenelläkään pää käänny. Tsemppiä blogiin, vaikuttaa jo nyt mielenkiintoiselta.

    VastaaPoista
  2. Huolesi on turha; en usko, että täällä nähdään vaatetettua koiraa. Jos koira istuisi kainalossa keikkuvassa Vuittonissa päästä varpaisiin Burberryyn puettuna, se veisi vähän pohjaa tältä blogin alkuperäiseltä idealta. Tai no oikeastaan koko pohjan. Koira saa olla koira ja nainen saa olla Hansu tai Pirre. Oikea elämä ei näytä yhteistyö-kampanjoilta tai viimeisen päälle photoshopatulta.

    Kiitti tsempeistä!

    VastaaPoista